Hoppa till sökfunktionen Hoppa till innehållet

Du behöver använda en annan webbläsare. För att kunna använda våra internettjänster kan du istället använda någon av de här webbläsarna: Apple Safari, Google Chrome, Microsoft Edge eller Mozilla Firefox.

Läs mer om rekommenderade webbläsare

 

Kundservice

Här kan du söka svar på din fråga, hittar du inte det du letar efter är du välkommen att ringa oss.

Vanliga ärenden

Hjälp med mobilt BankID

Vi guidar dig som vill skaffa eller förnya mobilt BankID. Om det gäller mobilt BankID för ditt barn eller om du saknar BankID och digipass kan du boka ett möte på ett av våra kontor.

Person som håller i en mobil som visar inloggningssidan till mobilt BankID.

Spärra kort

Om du förlorat ditt kort ska du omedelbart ringa oss på +46 774 24 24 24 för att spärra det. Vi har öppet dygnet runt, alla dagar.

Ring oss för att få hjälp 

Har du andra frågor eller behöver hjälp med att lösa ditt ärende kan du kontakta vår kundservice. Vi hjälper dig alla dagar i veckan. 

Privat

0771-365 365 

Öppet dygnet runt.

Bolån

0771-365 365

Vardagar 8–18

Företag

0771-62 53 53 

Vardagar 8–20 

Lördag och söndag 10–18

Om du inte är nöjd

Vi tacksamma för att du tar dig tid att kontakta oss, så att vi får möjlighet att reda ut eventuella missförstånd eller felaktigheter.

Anmäl ett klagomål

Hitta bankkontor

Använd vår sökfunktion för att hitta ditt närmaste bankkontor. Vill du boka in ett rådgivningsmöte behöver du ringa till oss, vi har inga drop in tider.

Sök bankkontor